למה מומלץ להשתמש בפרסום חוצות אפילו בשנת 2020?

אנו חיים כיום בכפר גלובאלי קטן והכול בזכות האינטרנט. הוא יכול לקשר אותנו לאנשים גם מבלי לראות אותם פיזית, בין אם באמצעות גוגל, באמצעות הרשתות החברתיות או טכניקות פרסום אחרות. מדובר בכלי עוצמתי במיוחד עבור בתי עסק שונים, במיוחד עבור בתי עסק קטנים ועצמאיים שאין לכם המשאבים הכלכליים לפרסם את עצמה בטלוויזיה, ברדיו או בשלטי החוצות ברחבי הארץ. אם כן, טכניקות פרסום כמו אותם שלטי חוצות מדוברים נדחקים לעתים הצידה או נשמרים רק לחברות הגדולות – האומנם? או שגם בשנת 2020 פרסום חוצות עדיין נחשב לאחת מטכניקות הפרסום המובילות והיעילות ביותר? והאם בעל עסק קטן עם תקציב פרסום צנוע יכול גם הוא לפרסם בשלטי חוצות?

סוגים שונים של שלטי חוצות:


  • שלטי ענק ברחובות מרכזיים בערים הגדולות.

  • שלטים בינוניים בעיקר בצמתים, רמזורים ולצידי הכביש.

  • שלטי חוצות קטנים המונחים לכם כל כמה עשרות מטרים בכבישים עירוניים בדרך כלל, בסמוך לתחנות אוטובוס וכו'. 

  • שלטי ווידיאו – מסך ווידיאו דיגיטלי גדול המציג שלטי חוצות בסגנון פרסומות ווידיאו או גלריית תמונות מתחלפת.

  • שלטי בניין – שלטי חוצות ענקיים הנתלים על בניינים גבוהים ומרכזיים. השלטים נראים לעין למרחק כולל כמובן מהכבישים הראשיים.

  • ואם תרצו גם שלטים על אוטובוסים ומוניות שכן תחבורה ציבורית זו כל הזמן בכבישים ומספקת חשיפה רחבה.


 

כיצד שלטי חוצות באים לידי ביטוי בפאן השיווקי ומהן היתרונות של פרסום חוצות?

שלטי החוצות בעלי יתרונות רבים. הם מספקים השפעה פסיכולוגית חשובה מאוד על הקהל שרואה את אותו שלט של אותה חברה (או סדרת שלטים עם מכנה משותף של אותו חברה) כמעט בכל מקום – מה שיוצר אצלו הטמעה של המותג שלנו בראש שלו. השילוט בולט לעין ונראה גם כאשר נוהגים ברכב. מגיעים לכמות גדולה מאוד של קהל ויוצרים חשיפה גדולה למותג. תורם למיתוג החברה – שכן אם החברה יכולה לאפשר לעצמה לפרסם בשלטי חוצות היא כנראה חזקה ועמידה כלכלית.

החסרונות:

  • לא תמיד אפשר לקרוא את כל המידע, האותיות הקטנות ופרטי יצירת הקשר כי לא מספיקים או שזה מופיע בקטן מדי ורואים את השלט מרחוק.

  • שלטי החוצות נחשבים גם להסחת דעת בזמן נהיגה ולכן לעתים נוהגים להתעלם מהם.

  • מחיר הפרסום

  • מזג האוויר יכול לפגוע ולהרוס את השילוט אם הוא אינו מוגן בשכבת פלסטיק או זכוכית חיצונית.

  • קהל יעד לא ממקוד – מי שעובר באזור צופה בשלט.

  • קשה יותר לעקוב אחר סטטיסטיקות ונתונים מיעילות הקמפיין.


 

אז מדוע טכניקה זו עדיין פופולרית בשנת 2020?

מפאת כל היתרונות שרשמנו קודם לכן. זה עוזר לחזק את המותג, לעדכן את הלקוחות על סיילים מיוחדים או אירועים מוגבלים בזמן ויוצרים חשיפה גדולה יותר למותג. פרסום חוצות הוא פרסום מומלץ לעסקים רבים גם בשנת 2020 ובעקבות מגוון סוגי השלטים, כולל שילוט קטן ברחבי העיר, ניתן לפרסם בו גם בתקציב צנוע יותר.

שיתוף:

Related Posts